Theo Rose - Soarele Meu [Miami Bici 2 OST] Lyrics
Listen on Apple Music, iTunes, Spotify
Lyrics
Theo Rose
"Soarele Meu"
from "Miami Bici 2" The Movie

 ÃŽl văd pe stradă cu a treia deja,
Jumătate de an, nu și-a găsit iubirea încă,
Dar știu că și până acum iubise deja
În viața aia în care nu avea încă inima de stâncă.
Ți-am dat bani, ți-am luat mașină
Ți-am luat casă cu grădină
Și inima la pachet.
Dar e linia prea fină între ură și iubire,
Și m-ai lăsat fără regret.

Soarele meu, luna de pe cer
Steaua stelelor, aș vrea să te cer
Să avem dulce amintire
Noaptea care este plină de iubire.

Te văd pe stradă parcă nefericit
Nu te-au iubit banii și lucrurile multe
Poate acuma ai înțeles în sfârșit
Că dragostea și fericirea nu o obții chiar de se ascunde.
Ți-am dat bani, ți-am luat mașină
Ți-am luat casă cu grădină
Și inima la pachet.
Dar e linia prea fină între ură și iubire,
Și m-ai lăsat fără regret.

Soarele meu, luna de pe cer
Steaua stelelor, aș vrea să te cer
Să avem dulce amintire
Noaptea care este plină de iubire.

Soarele meu, luna de pe cer
Steaua stelelor, aș vrea să te cer
Să avem dulce amintire
Noaptea care este plină de iubire.

Listen to them on official digital music streaming service sites such as Spotify, Apple Music, iTunes, Amazon Prime Music, SoundCloud, Shazam, Deezer, or on the following YouTube video.
MUSIC VIDEO Theo Rose – Soarele Meu